Amikor egy vállalat megalapul, vannak bizonyos mérföldkövek, amiket kitűz maga elé a vezetőség vagy a tulajdonosi gárda. Én sem voltam ezzel máshogy. Kialakítottam azokat a fő pontokat, amelyeket elérve azt mondhatom, hogy a vállalat a tervek szerint szépen fejlődik és folyamatosan növekedést mutat, mert különben biztosan nem engedhetné meg magának azokat a fejlesztéseket, amik soron következnek és amiket még a kialakításkor papírra vetettem.
Most pedig azt mondhatom, hogy az egyik legnagyobb mérföldkőnek jelölt célunkat sikerült is elérnünk, mert három hónapja megnyitottuk a saját irodánkat. Egy nagyon szép helyen, saját parkolókkal rendelkező irodaházban, olyan helyen, ami minden vendégünk és ügyfelünk számára biztosítja a maximális kényelmet. Persze ez költségekkel jár, amit a cégnek ki kell termelni, de azt mondhatom, hogy az által, hogy ilyen szép helyen vagyunk még több ügyfelet tudunk megnyerni, a személyes kapcsolattartás is sokkal könnyebb, így már a második hónap után plusz eredményeket és bevételt termelt a vállalkozás.
Kicsit meggyűlt a bajunk a takarítással, mert megmondom őszintén, hogy erre nem is igazán gondoltunk az elején és az első két hónapban mi megunk végeztük el ezt a munkát, de sokkal jobbnak láttuk rá keresni egy profi céget, és ez ez már egy hét után is bebizonyosodott, ugyanis az irodatakarítás csapat szinten nekünk nem igazán működött.
A kjtakaritas csapata azonban mindenben segítséget nyújt számunkra, és bizony élvezzük is minden egyes napon ennek a hatalmas előnyét és segítségét a munkára és az ügyfelek kényelmére nézve is. Rendkívül rugalmasan és nagyon profi módon végzik a munkájukat, aminek mi töredékét sem tudjuk ennyi idő alatt megoldani, így hihetetlen módon örülünk, hogy rájuk találtunk és hogy segítenek nekünk tisztán és szépen tartani a kis irodánkat.